marți, 13 martie 2012

NOI DOI

Untitled-3“Tot inainte “……..destinatia: ACASA

Untitled-4

Ce bine arata LEII pe fundal tricolor

Untitled-5Safari 1 13032012 106

In spatele culisei…….

Safari 1 13032012 107Safari 1 13032012 120

Nu vedeam nimic deosebit …….singurele animale erau doar pe tricouri…………….doar pentru poza….

Untitled-2Camelia v-a sta acolo tot drumul……..sa vada ea  prima……….

Astazi am facut cateva fotografii cu noi, sa va putem oferii posibilitatea sa vedeti cum si arata cei doi Romani/Sud Africani care vor strabate drumul de la Cape Town la Bucuresti. Cu ocazia aceasta am incercat si “ tinuta “ sa vedem cat de confortabila este si bineinteles “ cum arata in Fotografie”.

Sa spun ceva despre noi: Ma numesc Aringhe Martinian ( Martin), iar Blonda este sotia mea Camelia (Camy), ne-am nascut in Petrosani, Jud. Hunedoara si locuim in Africa de Sud , mai precis Durban, din 1992. Intotdeauna am stiut ca sunt atatea de multe de vazut in Lumea aceasta in care traim, lucruri minunate, shocante, triste, deosebite care trebuiesc traite, simtite mirosite, locuri ce se pot vedea la televizor datorita unor oameni deosebiti ce isi dedica timpul sa le caute si sa le arate tuturor.

Am avut intotdeauna simtul aventurii si a face ceva pentru prima data. Au fost si sunt multi cei ce au traversat Africa pe roti dar nu am gasit nici unde ca fiind facut de Romani. Ma simt onorat si foarte bucuros ca noi vom fi primii Romani ce fac acest drum si o facem pentru toti Romanii din lume.

Mottoul calatoriei este  “ ORIUNDE TE-AI AFLA…….POTI AJUNGE ACASA “ este mesajul ce doresc sa il transmit intregii diasporei Romane, este mesajul ce da speranta si trebuie luptat pentru acest lucru, deoarece este realizabil. Oriunde ne-am afla in lume, este o ata invizibila ce ne trage inspre casa, iar adevarata “casa” este acolo de unde am plecat, este locul acela minunat numit Romania si eu personal sunt comvins de faptul ca niciodata nu poti uita lucrul acesta .

Vom incerca sa punem pe Blog cat mai multe fotografii si Clipuri video, iar in acelasi timp voi scrie un jurnal ( ignnorati va rog greselile de exprimare si gramaticale) in care voi detalia cat pot de bine in cuvinte ce vom vedea , traseul, locurile de cazare, mancarea, preturile, zonele frumoase si cele periculoase pentru a creia un jurnal de referinta pentru calatoriile viitoare.

Va rog pe voi toti, sa imi scrieti pe blog daca aveti ceva de intrebat si voi incantat sa va pot raspunde.

Pe curand

LiveJournal Tags:

24 de comentarii:

  1. SUERTE,BUEN VIAJE,SEÑOR MARTIN Y SEÑORA CAMY.ME ALEGRO MUCHO.QUE LO PASE UDS.BIEN!
    ENHORABUENA !NICE TRIP,NICE HOLLIDAY !(MARIN MIHAI-España)
    HAI,ROMANIA!-http://mihaimarin.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, domnule Michael pentru comentariul si urarile acordate.Mi-a facut o mare placere sa primesc suportul d-voastra si astept cu nerabdare comentariile viitoare. Pe curand si toate cele bune.

      Ștergere
  2. mult noroc si drum bun inainte de toate.... si sa ne vedem sanatosi si sper sa ne tii la curent cu toate noutatile si nu uita sa incerci sa faci cel putin odata prin toate tarile unde treci...he he he poate intri si in cartea recordurilor

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult Nicu pentru suportul acordat si cum am spus am sa va tin la curent cu totul ceea ce am sa fac. Referitor la o a face in fiecare tara, am sa imi dau toata silinta, poate asa am sa reusesc sa bat un record.Pe curand

      Ștergere
  3. Echipa Radio ProDiaspora va ureaza "Drum Bun".

    RăspundețiȘtergere
  4. Temerarilor!!! admir curajul vostru,va doresc sa aveti parte de o expeditie fara probleme, sa fie drumul asa cum va asteptati voi, fara evenimente neplacute, bucurati-va de frumusetile care le veti intalni in drumul vostru, sunt convinsa ca va fi unul de exceptie, tu esti un curajos, si, am tot respectul fata de Camelia care banuiesc ca va fi"copilotul" tau...imi place cum ai spus “ ORIUNDE TE-AI AFLA…….POTI AJUNGE ACASA “...evident, puteai alege si avionul...dar, romanul este curajos, uneori se intrece pe sine, tu ai vrut sa demonstrezi asta, si sunt convinsa ca iti va reusi! Drum bun si sa auzim numai de bine! Asteptam poze cat mai multe, astfel vom fi pentru cateva minute alaturi de voi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Carmen - FRANTA2 mai 2012 la 10:39

      Subscriu!!! frumosi romanii nostri, curajosi...le doresc drum bun si prin intermediul Radioului Papucel a carei ascultatoare sunt, trimit ganduri de bine din Franta! Drum bun! CALATORIE FRUMOASA!

      Ștergere
    2. Multumim si vom incerca sa descriem pe blog toate locurile pe unde trecem,sa punem cat mai multe poze si video.

      Ștergere
  5. AMALIA - SATU MARE2 mai 2012 la 10:48

    Am aflat de calatoria nazdravana de la RADIO PAPUCEL, VA UREZ SI EU DRUM BUN SI CAT MAI MULTE IMAGINI SA NE BUCURAM SI NOI DE LOCURILE PRIN CARE VETI TRECE!

    RăspundețiȘtergere
  6. Drum bun si bucurii depline de-a lungul calatoriei!

    RăspundețiȘtergere
  7. Bravo romanilor!! Sa ajungeti cu bine acasa, si poate veti fi oaspetii radioului de unde am aflat de calatoria voastra extraordinara!Sunt o ascultatoare fidela a postului de Radio Papucel& Pupacel!

    RăspundețiȘtergere
  8. Maria Niculet2 mai 2012 la 15:25

    Drum bun!!!
    Sunt placut surprinsa de curajul vostru!
    O ascultatoare a postului Radio Papucel va pupa si va doreste mult noroc!

    RăspundețiȘtergere
  9. Wishing you a magical and unforgettable experience through the land of the lion! :) We are going to miss you :) We look forward to following the exciting journey on your blog. May your sunsets be beautiful, your sleeping bags warm and your journey smooth * Love you so much *.*.*.*.*.*

    Candy and Andy :) :) :) !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you, we are going to miss you to...take care of each other..We love you too..

      Ștergere
  10. Ma bucur ca tricolorul nostru este acolo in Africa si ne reprezinta prin oameni de bine si plini de curaj!!

    RăspundețiȘtergere
  11. Este extraordinar ce faceti. Felicitari si mult noroc.
    Marcel (un Petrosenean din Canada)

    RăspundețiȘtergere