marți, 8 mai 2012

05 Mai KNYSNA la Cape AGULHAS

Dimineata ne-a trezit mirosul de sunca fripta, Gail deja pregatea micul dejun, care nu a fost mic deloc, am stat la o cafea si am plecat sa facem cateva fotografii cu locul unde am fost la restaurant cu o seara inainte. Locul se numeste The Heads, adica capetele, deoarece este deschiderea la ocean din laguna si sunt doua stanci imense de o parte si de alta a deschiderii.South Africa 003South Africa 008South Africa 010South Africa 011South Africa 019South Africa 021South Africa 028South Africa 033South Africa 036South Africa 038

Inainte de plecare am oprit la un magazin de piese auto, unde Sid este patronul si am mai cumparat niste becuri, ulei si altele care poate am sa am nevoie….sper sa NU. Camelia s-a uitat la mine si m-a intrebat pe un ton foarte ridicat dar bland “ dar ai sa te termini o data draga??” bineinteles se referea la cumparat de piese…….

Am plecat din Knysna, sa ajungem la destinatia plecarii. Stiu ca suna un pic cam ciudat dar dupa cum stiti plecarea oficiala v-a avea loc la Capul Agulhas ca fiind cel mai sudic punct al Africii si nu ar fi facut sens sa nu plecam de aici daca vrem sa traversam Africa.

Drumul din nou a fost foarte frumos, cu opririle si asteptarile cu care ne-am obisnuit deja, cu orasele de o frumusete deosebita pe malul Oceanului si campii si dealuri pregatite de catre fermieri pentru urmatoarea recolta. Am ajuns pe lumina la destinatie, unde spre surprinderea noastra in Camping nu este absolut nimeni in afara de noi. Campingul este de marimea unui teren de fotbal iar doar noi suntem in el. O senzatie foarte ciudata dar este OK. Sunt dusuri calde, curat , liniste,  doar Oceanul urla lovind stancile plajei. Farul de la Capul Agulhas este la 100 de metri de noi , iar dupa ce am deschis cortul am realizat ca lumina bate direct pe cort, iar din 2 in 2 secunde se aprinde becul in cort. Este foarte comic. Oceanul urla si lumina puternica bate pe cort, ai impresia ca esti pe linia de cale ferata si vine trenul. Am adormit, dupa ce am ras cu lacrimi si ne-am trezit realizand ca trenul nu a venit.

South Africa 077South Africa 153South Africa 082South Africa 096South Africa 097South Africa 101South Africa 122South Africa 136South Africa 168South Africa 180South Africa 170South Africa 229South Africa 222South Africa 241Vin fiert dupa o zi de condus, din pacate fara scortisoara, este singurul lucru care ne lipseste, Camelia a impachetat toata bucataria…nu stiu cum a uitat scortisoara?????? Ce cort este acela fara scortisoara???spuneti voi……

South Africa 245

Pentru a vedea toate fotografiile te rog apasa pe linkul de mai jos:

https://picasaweb.google.com/103958208108855646625/05May2012KNYSNA

https://picasaweb.google.com/103958208108855646625/05May2012KnysnaToCapeAgulhas

Un comentariu: