vineri, 11 mai 2012

De la Cape Town la Springbok

Dupa trei zile petrecute in orasul Mama Cape Town si imprejurimi am incalecat pe Terracan din nou si am pus azimut Springbok, un orasel mic, cu multa istorie, ultimul oras din Africa de Sud inainte de granita cu Namibia care este la 106 Km. O nimica toata, tinand cont de distantele parcurse pe zi pana acum si de faptul ca drumul este impecabil. Astazi am parcurs 560KM din Cape Town pana in Springbok, un drum foarte bine intretinut, ca si celelate, ce taie cativa munti nu prea inalti, dar am facut cateva fotografii minunate deoarece norii erau foarte josi, iar apoi merge ata prin stepa Namaqualand, un loc unde in afara de mici arbusti si bolovani nu este absolut nimic. Circa 400 de Kilometri am parcurs prin Namaqualand, stepa, care lucrul interesant este ca si de o parte si de alta a drumului este un gard de sirma. Un teritoriu asa de vast si ingradit cu gard este fascinant. Gardul este pentru protectia animalelor atat domestice cat si salbatice. La un moment dat o familie de Babuini ne-a trecut prin fata dar nu am apucat sa facem poze reusite, deoarece mergeam prea repede . Totusi de o parte si de alta a drumului sunt ferme in special de oi si putine vite deoarece vitele nu prea au ce sa manance. Oile in schimb, deoarece nu le trebuie iarba mare sunt in abundenta si oile de Namaqualand sunt foarte renumite cel putin in Africa de Sud deoarece carnea este total diferita de celelate. Asta seara am iesit la restaurant si a trebuit sa comand o pulpa de jos de miel care intradevar a fost fantastic de gustoasa.

IMG_2722IMG_2738IMG_2751IMG_2833IMG_2973IMG_2975

In drum am trecut prin Citrusdal unde am fost inundati de mandarine. Zeci de kilometri de culturi de mandarine, un spectacol vizual incantator. Bineinteles ca a trebuit sa cumparam un saculet care a costat 6 Rand adica 0.6 Euro pentru vreo 3 Kilograme. Nu va descriu gustul ca sigur am sa va fac pofta.

IMG_2773IMG_2781IMG_2787

Am luat o camera la hotelul Sprigbok, bineinteles si ne pregatim pentru maine de a trece granita si a conduce prin desert pana la Luderitz in Namibia unde vom sta peste noapte.

Nu pierdeti blogul de maine caci sunt comvins ca pozele din desert for fi fantastice. Pe curand si aveti grije de voi si de cei din jur.

Pentru a viziona intregul album apasa pe linkul de mai jos;https://picasaweb.google.com/103958208108855646625/10May2012CapeToSpringbok

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu