marți, 8 mai 2012

Inceputul Oficial al Expeditiei 07 Mai 2012

Dupa 1592 Km, 192 Litri de motorina si 4 zile, am ajuns la cel mai Sudic Punct al Africii, Capul Agulhas, locul de unde drumul spre Romania incepe oficial. Locul unde Oceanul Indian ce spala coasta de Est se uneste cu Oceanul Atlantic , Oceanul rece ce imbratiseaza coasta de Vest a Africii. Curentii de apa sunt puternici si culorile Oceanelor sunt diferite. Este locul de temut al vapoarelor. Pe coasta de Est, in Oceanul Indian se poate face baie tot timpul anului, fiind foarte cald, in schimb in Oceanul Atlantic nu prea poti sa stai nici macar cu picioarele mai mult de cateva minute. Temperatura apei este aprox. 17 grade.07.05 Cape Agulhas 025

Bucuria si emotiile au fost mari si am realizat ca am facut primul pas al expeditiei. Fotografiile au urmat sa marcheze momentul.Cu sapca cu Romania, cu tricou de la Radio Romania International, cu tricou cu Radio Prodiaspora, radiouri ce am satisfactia ca am putut sa le aduc pana aici la Capatul Africii. Sunt mandru ca sunt asociat cu oameni minunati cum sunt cei de la radiourile acestea si ascultatorii lor .07.05 Cape Agulhas 01307.05 Cape Agulhas 01807.05 Cape Agulhas 02307.05 Cape Agulhas 021

Expeditia a inceput, deci am plecat inspre Cape Town.

Pentru a vedea toate fotografiile apasa te rog pe linkul de mai jos:

 https://picasaweb.google.com/103958208108855646625/07May2012CapeAgulhas

2 comentarii: