joi, 17 mai 2012

Namibia Tara Nisipului si a PRAFULUI

Nu am vazut atata praf, in viata mea. Camelia , in masina, imi stergea ochelarii de soare la fiecare 10minute. Dar traim sa vedem si sa trecem prin toate. Namibia are o autostrada , B1, care strabate tara de la Sud la Nord, una B2 care devine B6, de la Vest la Est si cateva bucati mici de asfalt, in rest este doar drum neasfaltat mii de kilometri, unde, fiind asa de uscat, praful este de neinchipuit. Am plecat pe 16 Mai de la Sesriem sa ajungem la Okahandja, un orasel destul de frumos cu tot ce iti trebuie. Am trecut prin Windhoek, capitala tarii, un oras cam cat o suburbie , absolut nimic deosebit si chiar foarte neprimitor. Oamenii pareau foarte tristi, am simtit o energie negativa si de abea am asteptat sa plecam. Am facut cateva cumparaturi nestiind ce gasim in Okahandja. A fost o greseala deoarece aici gasesti absolut orice. Cand calatoresti in locuri necunoscute, oricata informatie ai cauta inainte de calatorie, deoarece nu sti cand ajungi in anumite locuri, la ce ora se inchid magazinele, daca sunt asa ceva si ce gasesti in ele. Am incercat sa platim cu Cartea de Credit si nu aveau semnal de 4 zile iar ATM ( bancomat) nu mergea asa ca a trebuit sa facem un alt plan. Am schimbat cativa US Dolar la un curs groaznic, dar cand vrei sa dormi si sa mananci nu mai conteaza. Esti nervos un pic dar iti trece repede caci a doua zii se intampla altceva nou.

IMG_4778IMG_4832asa se faceau in masina in 10 minute.

Drumul, excluzand praful a fost frumos, prin stepa cu animale salbatice si domestice traind impreuna fara probleme, capre Springbok la tot pasul, vulpi, wortog(un porc mistret mai mic care cand fuge isi intinde coada vertical ca o antena, dar daca esti in calea lor sunt chiar periculosi, struti, prepelite, vulturi si chiar am vazut un meerkat( un fel de popandau, forte dragut si imi pare rau ca nu am vazut mai multi si prin munti, trecatori intortocheate din nou ca si un rollercoaster, cu paraiase care se zbateau cu nisipul insetat si babuini. A fost o experienta frumoasa sa ne intalnim cu o familie destul de mare de Babuini care au stat la pozat deoarece erau cocotati pe stanci si se simteau mult mai superiori de cat noi. Masculul pe stanca cea mai inalta i-mi trimitea cate un mesaj ca el este in comanda si control.

IMG_4813IMG_4814IMG_4731IMG_4798pe stanci sunt Babuinii….gaseste Babuinul

Campingul unde stam este pe marginea unui rau secat, dar cu toate amenajarile, Curent, apa calda, loc de braai (barbeque) unde stam doua zile sa spalam haine(adica Camelia spala) si sa spalam masina(adica Martin). Dusul si toaleta sunt moderne dar in aer libel, incaperile fiind facute din paie si fara acoperis. Pe paie este un semn care spune sa faci dus impreuna sa economisesti apa….noi am facut impreuna……nu stiu ce faci daca calatoresti singur????

IMG_4876IMG_4883IMG_4891IMG_4929Unii calatoresc “ deghizati”, o familie din germania in fiecare an de cinci ani vin in Africa cate 2 luni, lasa masina unde se termina concediul iar anul urmator vin din nou si o iau de la capat.

Noi curati, haine curate, Terracanul curat, pe 18 Mai plecam la Etosha National Park.

Pe curand si multumesc tuturor pentru suportul moral acordat. Voi sunteti combustibilul expeditiei.

Pentru a vedea intregul album de fotografii te rog apasa pe linkul de mai jos:

https://picasaweb.google.com/103958208108855646625/16May2012SesriemToOkahandjaNamibia

https://picasaweb.google.com/103958208108855646625/17May2012Okahandja

2 comentarii:

  1. Interesanta expeditia voastra. Multa bafta!

    Cand estimati ca ajungeti in Petrosani?

    Astept cu interes continuarea...

    Cadi

    RăspundețiȘtergere
  2. "Combustibilul" vine si de la Radio Papucel, te sustin si ascultatorii nostri!

    RăspundețiȘtergere