sâmbătă, 12 mai 2012

Stepa Namibiana 11 Mai 2012

Pe masina am pus cateva semne, ca Logo-ul expeditiei “ Drumuri Africane 2012”, adresa de blog si toate tarile pe unde vom trece. In dreptul fiecarei tari este un patrat cu o bifare care o dam jos dupa fiecare tara prin care am trecut. Astazi am stiut ca a venit randul la prima tara, deoarece am trecut din Africa de Sud in Namibia. Am stiut ca va fi o zi deosebita si aveam emotii ce vom descoperii in Namibia. Cateva cuvinte despre Namibia. Este o tara in sudul Africii, cu coasta la Oceanul Atlantic in vest si granita cu Angola,Zambia, Botswana si Africa de Sud. A fost sub controlul Africii de Sud pana pe 21 Martie 1990 cand si-au castigat independenta. Are o populatie de doar 2.1 milioane si o suprafata de trei ori si jumatate de cat cea a Romaniei. Este o tara unde rar vezi pe cineva. Majoritatea locuitorilor sunt concentrati in Windhoek care este cel mai mare oras si capitala statului Namibian. Am plecat de dimineata din Springbok stiind ca am de parcurs 550 Km pana la Luderitz. Trecerea granitei a fost fara probleme, care a fost minunat, iar ca sa ajungi la Luderitz sunt doua drumuri: unul cu 100 Km mai lung, dar autostrada, fara probleme dar plictisitor, iar celalat de 550Km cu o portiune de 165Km drum neasfaltat, prin stepa, fara semnal de mobil, fara apa sau cineva sa te ajute daca ai nevoie ( poate dupa cel putin o zii sau doua) dar ca peisaj , Fantastic. Si bineinteles ca am ales cel neasfaltat si nu regret absolut deloc. Este greu sa descriu in cuvinte salbaticiunea, uscaciunea si frumusetea locului. Natura are un dar de a face orice loc, oricat de neospitalier ar fi, sa fie frumos. Drumul este exact ca si cum ai conduce masina pe caile unui “ rollercoaster”, sus-jos una dupa alta, curbe de 90 si 180 Grade. Adrenalina la maximum. 165 Km am fost mai concentrat de cat la vizionarea unui episod din “ Mr. Bean” sau o ora de matematica. Cand am ajuns la astfalt a fost ca iesirea de sub apa, fara tub de oxigen……..dar satisfacut si fascinat de frumusetea locurilor.

Terracanul s-a comportat bine cu exceptia ca a inghitit 14 Litri pe suta de Km. Normal consuma 10 Litri, incarcat 12 Litri.

IMG_3110IMG_3118IMG_3128IMG_3135IMG_3147IMG_3153IMG_3187IMG_3250IMG_3277IMG_3369IMG_3391

Drumul asfaltat a fost la fel de interesant deoarece a fost perfect drept, asa ceva mai rar, doar in desert se poate intampla.350 Km si nu cred ca au fost mai mult de 3 curbe si acelea foarte gentile.

IMG_3377IMG_3398

Spre seara am intrat in Luderitz, un orasel la oceanul Atlantic, cu multi Germani, nimic prea deosebit dar cu imprejurimi intersante, ce maine le vom explora si le voi impartasii cu voi. Pe curand si nu uitati sa va bucurati de viata, aveti grije de voi si de cei din jur.

Pentru a viziona toate fotografiile te rog apasa pe linkul de mai jos:

11 May NAMIBIA Road to Luderitz

https://picasaweb.google.com/103958208108855646625/11052012NamibiaRoadToLuderitz

11 may to Luderitz

https://picasaweb.google.com/103958208108855646625/11052012ToLuderitz

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu