marți, 10 iulie 2012

Lacul Manyara Parcul National

Pe data de 04 Iulie, am lasat Terracanul in Campingul Meserani, in Arusha si bineinteles masina de Safari trebuia sa vina la ora 7 si a sosit la ora 10, dar in Africa este normal ( din pacate ) sa nu se tina timpul, sau de fapt se tine dar timpul African. In Africa nimic nu se intampla in graba sau la timpul stabilit. Intr-un final am plecat si din momentul acela am inceput sa fim relaxati si sa ne bucuram de fiecare minut. Este fantastic cand altcineva conduce si trebuie sa fie atent la drum si nu  la peisaj si mai ales ma felicitam singur ce decizie buna am luat prin a proteja Terracanul. Mai avem de parcurs in jur de 15 mii de Km. pana in Romania si nu vroiam sa iau nici o sansa. In plus, masina de Safari este echipata cu acoperis care se deschide si poti sta in picioare, ceea ce faciliteaza a lua photografii si a filma. Si sa nu uit sa mentionez ca am avut si bucatar care ne-a gatit de trei ori pe zi.

Inainte de intrarea in Parcul National Lacul Manyara, am oprit in satul Mto wa Mbu care se traduce dealul tantarului, a fost numit asa deoarece zona este foarte infestat de malarie. Suprafata parcului este acoperita doua treimi de apa, nu adanca si sarata care atrage o multime de specii de pasari ca Flamingo care se hranesc cu algele ce cresc in apa, Berze, Cormorani, Gaste,Rate si Pelicani, toate acestea sunt cu miile in parc. Pe langa pasari, a incepe safari in Lacul Manyara este ca un “aperitiv” in a vedea Elefanti, Lei,Babuini si Girafe, inainte de a intra in Serengeti si Ngorongoro.

IMG_2927 Berze    IMG_3100

Cerul este acoperit de Berze, este un spectacol aerian fascinant, iar pe lac, care din pacate din cauza secetei s-a retras foarte mult si nu am putut vedea de aproape miile de Flamingos. Pasarile Flamingo sunt de fapt albe la culoare dar din cauza mineralelor ce le consuma, devin roz.

IMG_3052                IMG_3102

Vizita la Lacul Manyara a fost foarte buna si plina de animale.

IMG_2894 Masai tineri in perioada de trei luni dupa circumcizie……

Pentru a vedea intregul album apasa te rog pe linkurile de mai jos:

https://picasaweb.google.com/103958208108855646625/04072012TanzaniaLaculManyara

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu