marți, 8 mai 2012

Cape Town

Pe 07 Mai, seara am intrat in Cape Town, dinspre Est, traversand o trecatoare prin munti care se deschide cu o priveliste de iti i-a rasuflarea. Orasul este un miracol al naturii din punct de vedere geologic si de relief. Pe o zona destul de mica variatiunile de altitudine sunt unice. De la 0, nivelul marii pana la 1086 Metri in varful la Table Mountain care este doar 3 Km latime.

IMG_2283IMG_2292

Orasul este o imbinare arhitecturala intre vechi si nou si este unul dintre cele 4 orase mari ale tarii. Cape Town este capitala politica a Africii de Sud cu o populatie de aprox. 4 milioane de locuitori.

Am ajuns in oras si am tras la un hotel unde vom sta 3 nopti. Seara de 07 a fost doar de sortat poze si scris bloguri si postat pe net, cina si somn, iar pe 08 dimineata am iesit la WaterFront unde este un loc atat de linistit si in acelasi timp plin de lume, dar o lume vesela care este acolo sa admire frumusetile inconjuratoare. Se simte atmosfera de vacanta si destresare.

IMG_2271IMG_2262

Un tur prin port cu vaporasul a fost o idee geniala, mi-a placut chiar foarte mult. Este cu totul alta priveliste cand te uiti la un loc de pe apa. Cativa delfini ne acompaniau, iar o foca statea intr-un cauciuc ca intr-un hamac absorbind caldura soarelui inainte de a se scufunda in apa enorm de rece a Atlanticului. Ghidul a fost o doamna Cape Malay cu un sens al umorului foarte dezvoltat si a tinut spiritele ridicate pentru intreaga croaziera.

IMG_2276IMG_2265IMG_2269

 

Cu 10ani in urma am urcat pentru prima oara cu telecabina pe Table Mountain dra a trebuit sa urc si astazi sa fac cateva poze noi. Nu am regretat absolut deloc. Vremea a fost superba, cu un soare arzator si care scotea in evidenta culorile . Privelistea de pe munte este fermecatoare si merita vazuta.

IMG_2337IMG_2395Radio Prodiaspora la Cape Town

IMG_2387IMG_2399Radio Romania International on top of the World

Aseara am descoperit ca 3G modemul ce il aveam nu merge de cat cu SIM card de la o companie , ceea ce nu este bine luand in considerare ca in fiecare tara v-a trebuii sa cumparam cate un alt SIM card.A trebuit sa cumparam altul care merge pe toate retelele. Acum si problema aceasta este rezolvata. Ma bucur.

Maine vom merge la Simon”s Town sa vedem coloniile de pinguini Africani care sunt verisori cu cei din America de Sud care se numesc Jackass (foarte comic)

Pentru a vedea intregul album, apasa te rog pe linkul de mai jos:

https://picasaweb.google.com/103958208108855646625/8May2012CapeTown

 

Un comentariu: