marți, 15 mai 2012

Drumul de la Luderitz la Duwisib Castle

La intrarea in Namibia am mers nu mai mult de 150KM pe asfalt iar apoi am intrat pe drum neasfaltat…………………………….si de atunci tot pe drum nesfaltat suntem. Am zdruncinat Terracanul si pe noi de 4 zile si am parcurs peste 1000 de Km dar a meritat fiecare metru. Drumul este rau, cu indentatii marunte dar multe, ca sa explic ce se intimpla, cand ploua se face noroi iar noroiul de la urmele de masini se cimenteaza cand se termina ploaia. Nisip si apa este formula. Dar peisajele ce inconjoara drumul sunt nepretuite. Nu ne putem oprii din a face fotografii si a filma, fiecare minut este ceva nou sau acel ceva vazut din unghiuri diferite.IMG_3996IMG_4102

IMG_4017IMG_4004O bufnita lovita de masina ce era pe drum….foarte pacat cand asa ceva se intampla. Asta se intampla cand omul intra pe teritoriul animalelor, dar din pacate trebuie sa o facem sa descoperim locuri neumblate. Accidente din acestea se intampla noaptea, de aceea noi am decis sa nu conducem noaptea niciodata in expeditia aceasta.IMG_4016Cuib de pasari…..cuiburile sund gigante iar pasarile de marimea vrabiilor…..este ca un bloc de apartamente pentru pasari.IMG_4097Terracanul contra vacilor……..vacile s-au dat la o parte

Am ajuns la Castelul Duwisib si am stat peste noapte acolo in camping. A fost foarte frig, temperatura a scazut la 2 C noaptea. Dimineata la 7 erau 5 C. Acest castel a fost construit in 1909 de catre Baronul von Wolf. El avea ferma acolo unde crestea cai. Este foarte ciudat sa vezi un castel in pustietatiile acestea dar asa a considerat el ca trebuie sa arate casa fermei. Este impresionant si relativ trist deoarece Baronul in 1914 a plecat si nu s-a mai intors niciodata. “ am venit, am construit un castel si am plecat”IMG_4134IMG_4133campul de la castel…..femeia de serviciu in spate cu copilul……este foarte comun in Africa sa se poarte copilulin spate legat cu prosopul oriunde si oricand indiferent de activitatea mamei.

IMG_4144IMG_4142IMG_4147IMG_4149IMG_4151IMG_4203

Pentru a vedea toate fotografiile, apasa te rog pe linkul de mai jos:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu