miercuri, 2 mai 2012

Vaccinuri si medicamente

(vaccines and medicines)

Capitolul Vaccinuri este foarte vast si controversal. Singurul vaccin ce trebuie facut obligatoriu este pentru Febra Galbena, dar cum ai contact cu atita lume, iar Africa este locul unde bolile nu dispar trebuie sa fi un pic mai precaut si sa incerci sa te protejezi. Intradevar si daca asculti de toti ce spun ar insemna sa te injectezi pana devii sita. Am facut vaccin impotriva Febrei Galbene, Hepatita A si Antetetanus. Pentru Holera nu am luat nimic deoarece este un virus de apa si nu vom bea apa decat purificata din bidonul masinii, ( am instalat un tank de apa de 50Litri ) iar vom evita sa mancam fructe si salate fara sa le spalam in prealabil cu apa purificata de noi. Asa ca luam o sansa. Pentru TBC nu este vaccin asa ca incercam sa nu ne pupam cu localnicii. Restul de boli nici macar nu am auzit de ele, deci nu am nici o intentie sa fac cunostinta si cred ca nici ele cu mine.

Pentru Malarie, care este cel mai mare ucigator al continentului African, din nou este foarte controversal caci fiecare are cate o idee. Unii spun sa iei pastile de preventie iar altii care sunt mult mai multi spun sa nu iei ci sa te protejezi cu creme, sprayuri, sa porti bluze cu maneci lungi si pantaloni lungi si asa mai departe, caci pastilele, deoarece le iei pe o asa lunga durata iti ataca ficatul si rinichii, iar efectele adverse pe durata tratamentului sunt foarte rele, ca de exemplu: sensibilitate la soare, exzeme, scaderea sistemului imunitar si cosmaruri ( dupa ce ca dormi in jungla aia iti mai trebuie sa ai si cosmaruri……imi inchipui cum ar fi).

Avantajul nostru este ca in perioada aceasta este iarna, iar temperaturile nu sunt ridicate deci tintarii nu sunt prea activi. Am decis sa nu luam nici un tratament iar in caz ca facem Malarie avem testere si medicamente speciale pentru tratare.

Lista de medicamente ce am luat cu noi este foarte lunga si cuprinde absolut totul…..de la antihistamine la cele mai puternice antibiotice pentru toate partile corpului, asa caci in concluzie suntem acoperiti. Daca se intimpla ceva mai grav avem asigurare care include evacuare cu helicopterul la spital in Africa de Sud sau intr-o capitala unde spitalul te poate trata.

Deci speram pentru sa fie bine si sa nu avem nevoie. Inca un lucru pe care il avem si vom face tot posibilul sa nu il folosim.

Un comentariu:

  1. Great post, excellent read.

    Love you guys lots

    Andz and Canz :) :)


    P.S Really enjoying the blog, and im in it too :)

    RăspundețiȘtergere